Hét alternatief voor traditionele recruitment bureaus is RPO. Door deze nieuwe manier zorg je ervoor dat de vacatures op een moderne en boeiende manier onder de aandacht van je doelgroep komt. En! dit zal ook een positief effect hebben op de naamsbekendheid van het bedrijf. Voorkom dus dat je vacature in de prullenbak beland!
Vertel ons wat je in gedachte hebt. Wat het uiteindelijke doel is, wie de doelgroep is en om welke vacatures het gaat? Vanuit de oriëntatie fase hebben we een beter idee en zullen we een (tijds)plan uitwerken voor een wervingsplan op maat, hierin zullen we optimaal gebruik maken van Job Marketing en Employer Branding.
Op basis van het project stellen we een offerte op. Na akkoord van de offerte gaan we aan de slag.
Job Marketing is een belangrijk onderdeel van RPO, binnen Job Marketing zorgen we ervoor dat jouw vacatures onder de aandacht komen onder de relevante doelgroep. In dit traject kunnen we gebruik maken van verschillende kanalen: Google (Ads & Organisch), Facebook, Instagram, LinkedIn. Afhankelijk van het wervingstraject en de vacature maken we een optimale strategie in de kanalen. Dit zorgt ervoor dat jouw vacature terecht komt bij de juiste doelgroep!
Jij kent jouw bedrijf als geen ander. Maar doet de arbeidsmarkt dat ook? Met een Employer Branding campagne van Personeel in Beeld vertel jij jouw unieke verhaal aan de arbeidsmarkt. En die bekendheid resulteert op de lange termijn tot meer sollicitanten. Kandidaten komen naar jou toe, in plaats van andersom. Met Employer Branding zet je jezelf namelijk neer als aantrekkelijke werkgever.