RPO - Outsourcing

Je hebt een idee voor een video. Misschien wil je een prikkelende video laten maken over de openstaande vacatures van jouw bedrijf. Hoe bereik je het beste jouw doelgroep? Een vacaturevideo laten maken, hoe gaat dat in zijn werk?

Recruitment process outsourcing (RPO)

Hét alternatief voor traditionele recruitment bureaus is RPO. Door deze nieuwe manier zorg je ervoor dat de vacatures op een moderne en boeiende manier onder de aandacht van je doelgroep komt. En! dit zal ook een positief effect hebben op de naamsbekendheid van het bedrijf. Voorkom dus dat je vacature in de prullenbak beland!

Benieuwd hoe wij RPO voor jouw bedrijf kunnen inzetten?

Voordelen van RPO Outsourcing

Bespaar kosten
Bespaar 15 tot 20% ten opzichte van gemiddelde werving & selectiebureau's.
Krijg betere kandidaten
Door de juiste content aan de juiste doelgroep te laten zien zorgen wij voor de perfecte kandidaten.
Flexibel & Wendbaar
Elk bedrijf kent tijdelijke pieken, het vraagt om wendbaarheid en dat is uitstekend mogelijk met RPO.

Wervingstraject

Vertel ons wat je in gedachte hebt. Wat het uiteindelijke doel is, wie de doelgroep is en om welke vacatures het gaat? Vanuit de oriëntatie fase hebben we een beter idee en zullen we een (tijds)plan uitwerken voor een wervingsplan op maat, hierin zullen we optimaal gebruik maken van Job Marketing en Employer Branding.

Op basis van het project stellen we een offerte op. Na akkoord van de offerte gaan we aan de slag.

Job Marketing

Job Marketing is een belangrijk onderdeel van RPO, binnen Job Marketing zorgen we ervoor dat jouw vacatures onder de aandacht komen onder de relevante doelgroep. In dit traject kunnen we gebruik maken van verschillende kanalen: Google (Ads & Organisch), Facebook, Instagram, LinkedIn. Afhankelijk van het wervingstraject en de vacature maken we een optimale strategie in de kanalen. Dit zorgt ervoor dat jouw vacature terecht komt bij de juiste doelgroep!

Employer Branding

Jij kent jouw bedrijf als geen ander. Maar doet de arbeidsmarkt dat ook? Met een Employer Branding campagne van Personeel in Beeld vertel jij jouw unieke verhaal aan de arbeidsmarkt. En die bekendheid resulteert op de lange termijn tot meer sollicitanten. Kandidaten komen naar jou toe, in plaats van andersom. Met Employer Branding zet je jezelf namelijk neer als aantrekkelijke werkgever.